קשרי לקוחות

המשרד הנקי פועלת בכמה מישורים כדי להבטיח את שביעות רצון לקוחותיה:

שימור לקוחות:  לחברה מחויבות לשימור לקוחות, והיא מפעילה מועדון לקוחות, מחזקת תדיר את הקשר הבלתי פורמלי עם לקוחותיה  ופועלת לבניית מערכות יחסים ארוכות טווח עם כל לקוח ולקוח.

סקרי שביעות רצון: המשרד הנקי מבצעת מעקב קבוע אחר שביעות רצון הלקוחות באמצעות סקרי שביעות רצון.

דוחות ביקורת ניקיון: לחברה מערכת לדיווח חודשי ולמעקב אחר ביצוע דוחות ביקורת באתרי החברה

מענה טלפוני אנושי: מתן מענה מהיר לבעיות בשטח, שירות ומכירה, וניהול ומעקב אחר תלונות.

איתור הזדמנויות עיסקיות בין לקוחותינו : מתן שירות ,יכולות שיווק ומכירה, וניהול משא ומתן.